Lite ditten & datten


Det luktar fotsvett!

 Älsk och jag kom precis hem från stan, han har tränat inför musikalen i stadsteatern hela dagen och nu när han tog av sig skorna, jösses vilken doft! haha! Men jag älskar honom lika mycket för det :)<3

Dagen i skolan har väl varit okej, knappt några lektioner som vanligt och sedan geografiprov ju. Gick ganska bra tror jag, några frågor jag inte kunde svara på men jag vet att jag klarat godkänt gränsen iaf och det känns skönt :) för sen är jag ju klar med geografin!

Efter skolan så åkte jag ner på stan och träffade Stina, hon skulle träna vid kl. 4 och hade lite tid att slå död på, så vi tog en runda på åhléns och sedan käkade jag på corner. Var ju tvungen att ta dippen också, så förbannat gott!



(enda bilden jag hade på stina, från julgodisbaket i julas :))

Idag beslutade jag mig även för att ta bort svenska C helt, lärarna och rektorn tycker inte det för "svenska C är ju så bra att ha" Men jag känner verkligen att jag inte hinner. Har knappt två skolveckor kvar och vi har nästintill inte ens börjat med den mutliga delen i svenskan och den ska jag hinna klart med innan jag slutar till påsk. Det kommer aldrig fungera. Så,
Datakörkort - yes
Svenska C - no


Just nu står älsk i duschen och fräschar upp sig lite, sedan ska han förhoppningsvis ta tag i disken, jag har bönat och bett sen vi kom hem ;) Har nog lyckats muta honom med en överraskning så jag hoppas han tar tag i det. Gillar inte lukten som blir när disken har stått i flera dagar :S

Måste verkligen köpa en diskmaskin så fort vi får nytt ställe och ekonomin klarar det, för min älskade fästman är verkligen sämst på att diska. haha!
Lyckligtvis har jag hört att det inte är så ovanligt att dessa gossar inte är några höjdare på det området, men det är ju ändå jobbigt.

Ska väl ta och plocka undan lite här inne och damma nu.

Sen kaaanske kaaanske så blir det färgning av mitt hår ikväll :) Hatar verkligen färgen jag har nu! Vill fräschas upp lite!

Men skriver nog några inlägg senare :)
/V






Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej. Tänkte bara fråga om du och Icchay är förlovade? :p.

2008-03-06 @ 11:53:02
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0