Min lediga dag


Det är sjukt hur lätt det är att fastna framför datorn, man tänker "bara 5 min" men blir sittandes i en timma, inte bra!
Men ack så kul ;)


Idag är det måndag och som vanligt min lediga vardag, ska ta och plugga geografi när jag skrivit klart inlägget och kollat klart på mina stammis sidor :) Har nämligen ett IG i geografi sedan tvåan men nu har jag bara ett prov kvar, sen är jag klar med kursen, så skönt!

Jag upptäckte igår att jag antagligen fått mitt första sug efter något speciellt, filmjölk! Började med att jag var skitsugen på det i skolan i fredags och käkade det som lunch ;) Sedan dess har jag ätit två skålar fil om dagen, grymt gott ju :D
Något annat som jag verkligen måste ha dagligen är sötsaker, inte lika bra kanske.
Men får verkligen ett jättestort sötsug efter choklad, godis, glass, cola, chokladkaka - ja ni fattar.

image77

För övrigt så mår jag och lilla killen bra! Han är relativt lugnt om dagarna men kommer igång på kvällarna! Han har börjat sparka på något till och från så att det hugger till i helga magen, förstår inte riktigt vad det kan vara han kommer åt :S


Imorgon är det skola, i övermorgon föräldrautbildning, på torsdag dags att fixa trafikkunskapen och på fredag har min älskling sitt uppspel i musikalen på stadsteatern :) Ska bli jättekul! :)

Nej nu ska jag sätta fart, ingen tid att sitta & slöa!

Ha en bra dag :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0