Myspys!


Nu har jag precis kommit hem från föräldrautbildningen, min kära Sara var söt och följde med mig dit så jag slapp gå ensam! :)
Det var bara ett av de andra paren som var där idag, kändes lite tomt! en barnmorska från förlossningen/BB var där och pratade med oss om hur det gick till på förlossningen, riktigt  trevlig var hon! Och nu känns det ganska skönt att veta hur allt går till ordentligt, steg för steg liksom.

image83


Innan föräldrautbildningen käkade jag lunch på corner, inte bra! Men orkade inte stressa i mig något här hemma innan så...
Efter utbildningen traskade jag & Sara runt lite på stan och hon köpte en väska & ett par skor :) Sedan träffade vi Malin en snabbis inne på Gina, trevligt!
Vart lite sötsugna efter ett tag och gick till vårat stammisställe, "kungsörsbagarn" inte så exklusivt, men några kronor billigare än alla andra fik så ;)

Nu sitter jag hemma i lägenheten och Sara har tagit bussen hem till sig. Jag börjar bli lite orolig för Icchay för musikalträningen skulle sluta kl 4, men han har inte hört av sig & svarar inte på telefonen :S
Är så jäkla nojjig och tror alltid att det hänt något! Men jag antar att de bara tränar över eftersom det är genrep imorgon och premiär på fredag.


Nu ska jag ta tag i disken och sedan röja lite och efter det plugga psykologi :/


Hoppas ni haft en bra dag :)

/V

Kommentarer
Postat av: stina

corner är ju bara för gott, förstår om du inte kan motstå :D haha.

2008-03-05 @ 20:07:13
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

jag väntade också på sällskap som blev kvarhållet på teatern. Ska du se musikalen? :)

2008-03-05 @ 22:18:09
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0