Myspys!


Sitter och halvkollar på den nya serien "The starter wife" på femman, tycker inte att den är så himla rolig direkt.
Älsk sitter och ser allmänt mysig ut :)
Lagade jättegod mat ikväll, blev potatisskivor i ugn, med fläskkotletter blandat med ananassalsa och creme fraiche, bev supergott!

Har gjort mysigt här inne med massa tända ljus så jag stormtrivs för tillfället :) men helst av allt vill jag bara lägga mig med älsk i sängen nu och gosa, haha <3

Imorgon är det föräldrautbildning och Icchay kan tyvärr inte följa med, har ju musilkalen hela veckan för eskilstunas åttor :( meen meeen kanske kan släpa med Sara igen om hon har tid, var ju riktigt trevligt!
Ska ju som sagt förbi skolan en sväng också och måla lite på min tavla, måste ju hinna bli klar!



Nu ska jag gå och pussa på älskling och strax lägga mig i sängen för den ser så inbjudande ut :)

God natt på er gott folk!

/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha inte för höga förväntningar av föräldrautbildningen. Jag tyckte inte att vi fick lära oss så mycket nytt. Men det är alltid trevligt att träffa andra gravida. Hoppas det kommer nån i ungefär samma ålder som du!

2008-03-11 @ 22:11:00
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0