Saknad


Saknar min älskling!

Han kom precis hem till Eskilstuna efter att ha kört massa lastbil tillsammans med Moffa. Problemet är bara att han är inne i stan och att jag är här hemma i kjula...:(
Känner verkligen för att bara ligga och mysa i hans famn ikväll framför en film!
Men vet inte riktigt hur det skulle kunna gå till :/

Ska försöka övertala honom att ta 21.52 hem hit!

Sitter och har enormt tråkigt just nu, känner mig sådär meninglöst deppig och allmänt irriterad.
Lillkillen i magen har varit tokig hela dagen, kickar runt som satan! Han ligger på nått sätt så att han antingen har en armbåge, fot, knä eller hand som han rätt som det är trycker ut i sidan på magen :P Ganska mysigt men gör rätt ont, för han är minsann stark den lilla rackarn! <3 Mamma älskar dig ändå!

H*LVETE vad ont i ryggen jag fick nu, kom som ett blixnedslag, gör skitont! Ska lägga mig framför teven tror jag, åh om ändå älsk var här & masserade mig! Gah. haha


Nej men hörs kanske senare :)

/V

Kommentarer
Postat av: Madde

Inte långt kvar nu. Lycka till :)

2008-04-01 @ 09:47:44
URL: http://tras.blogg.se
Postat av: Trinidad

Hur långt har du kvar nu? Innan bebisen kommer alltså ;)

2008-04-01 @ 11:13:59
URL: http://www.exclusive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0