Sammanfattning


Sådär, sitter i skolan och ska egentligen ha bild & form. Problemet är bara att min bildlärare är spårlöst försvunnen och att jag inte kommer in i rummet som min tavla ligger i utan nyckel så... Ja får väl sitta här istället då!

Hade nyss redovisningen i etiken, och otur som man har så kollapsade bärbara datorn i lägenheten igår, eller ja, fläkten dog ungefär var 10:de minut vilket gjorde det väldigt komplicerat att skriva en uppsats. Så fick improvisera lite idag på den muntliga delen, gick käpprättåt helvete men nu är det iaf gjort. 
Måste bara se till att få in det skriftliga nu så fort som möjligt.



Eftersom jag inte skrivit ordentligt på länge så tänkte jag ta och sammanfatta de senaste dagarna. 

Fredags: Slutade relativt tidigt, följde med Sandra & Therese på deras historia lektion som ägde rum på biblioteket (stadsarkivet) - totalt värdelöst men gick ganska fort.
Efter det hämtade vi upp Therese kompis(?) Tony vid stationen och åkte vidare i  bilen, med Sandra som chaufför. Jag och Sandra blev avsläppta i lagersberg hemma hos Jonnah, var riktigt trevligt att få se hennes och Christians lägenhet för första gången :) Kollade på någon trist film och satt och moffade lite :)
 Efter det bar det av hemåt och jag spenderade kvällen med älsk!

Lördag: Begav oss iväg till Willys och Rusta tillsammans med mormor och mamma och inhandlade lite mat. Därefter blev Icchay avsläppt vid teatern för att ha sitt näst sista uppspel. Jag åkte ner på stan mötte Mickis, åt på donkan och åkte hem till henne och kollade på Melodifestivalen. Åkte sedan hem, buss proppad med alkholiserade fjortisar, och spenaderade det sista av kvällen tillsammans med älsk i soffan :)

Söndag: Vaknade, åkte hem till kjula och spenderade kvällen tillsammans med lillebror och mamma. Icchay hade det sista musikaluppspelet och festade natten lång efteråt.

Måndag: Fick skjuts ner på stan, mötte Sara och käkade lunch på Sylvia :) Gick omkring lite på stan, tog bussen hem och möttes av en rök och alkoholdoftande lägenhet med en bakis älsk. Satt mig ner och försökte skriva klart etiken mellan 15-19, när datorn då dött var tionde minut så gav jag upp. La mig ner och kollade på tv och somnade. 


Nu sitter jag och väntar på att Sandra och Thereses lektion ska sluta så att vi kan käka lunch, är vrålhungrig. 

/V


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0