Seg


Jag är nog sämst på att vara ensam hemma. Finner ingen som helst motivation till att göra något, går mellan teven, sängen och datorn. Orkar knappt ta mig något att käka fast magen skriker.
Kan ju iofs ha och göra med att vi knappt har något hemma och måste handla idag och för att vårat kök är mindre än 2 kvm...

Har febrilt försökt få tag på någon som vill käka lunch med mig på stan, men har misslyckats som vanligt.
Alla har ju inte ett lika skönt schema som jag ;P trist.

Har massor som borde göras, men orken finns inte idag. Får skylla lite på det trista vädret och att jag håller på & bli sjuk. Men i eftermiddag är det ju iaf matlagning och det tänker jag inte missa! Kvällsmaten fixad liksom ;) haha

Nu ska jag väl hoppa in i duschen tror jag och fräscha upp mig lite för att sedan kanske plugga eller fortsätta sökandet efter någon att spendera tiden med fram till klockan 4. Jessica kanske? :)

/V

Kommentarer
Postat av: Zandrea

tack så mycket :D

Grattis till en liten bebis! Vad mysigt =)

2008-03-13 @ 12:01:48
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Jessica

när du skriver Jessica menar du gammla jessica=mig eller nya Jessica?

2008-03-14 @ 05:59:05
URL: http://letmebemeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0