Sexmissbruk


Jag hade rätt, ämnet är grymt intressant!
Lite trist att lillebror endast har wordpad och inte vanliga word på datorn, men får väl fungera det med.
Har inte skrivit speciellt mycket (läst desto mer) och känner mig hur trött som helst!
Har inte sovit särskilt bra de senaste nätterna och blir alltid jättetrött när det är snöväder. Så jag tror faktiskt att det får räcka för idag med uppsatsen.
Lite jobbigt bara att jag måste göra klart allt imorgon, men det ska jag väl klara!

Ringde in till min mormor alldeles nyss (bor ju som sagt granne) och hon är söt och ska fixa lite mat åt mig medan jag sitter här och sliter ;)

I morgon är det föräldragrupp kl. 13.30 och på torsdag Mvc 08.30, ska bli kul :)

/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips: Ladda ner Open Office. Det är gratis och man kan spara sina arbeten i .doc-format! :]

2008-03-19 @ 01:06:30
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0