Sista dagen & Mvc


Min absolut sista skoldag! Enligt pappren iaf, kommer sluta nu och plugga hemifrån sen.
Har dock lite prov och annat som måste hinna bli klart innan studenten, därför kommer jag pallra mig hit några dagar iaf, men kommer ju inte bli mycket :)

Nu ser jag fram emot sovmornar och vila!

Självaste skärtorsdagen idag också, påskafton i övermorgon och Gotland! Ska bli jätteskönt att komma iväg från stan, börjar verkligen tycka mindre och mindre om den. Skulle hemskt gärna vilja flytta någon annanstans om några år, men vet inte om jag klarar mig utan släkten och vännerna här.

image94

Besök hos barnmorskan idag också ju, skulle ju som sagt vara där 08.30. Hon öppnar dörren prick halv och ropar in en annan! Blir skitförvånad och kollar på mitt papper igen, jo torsdag 20/3 kl. 08.30.
Väntar utanför tills hon kommer ut igen (strax innan 09.00).

-Ja då var ni välkomna!
- ehm, ja men vi hade tid för en halvtimma sen?
-Jaha oj, då måste jag ha råkat dubbelboka tiden, förlåt.


Kul kul! Speciellt eftersom vi var där redan 08.00 på morgonen :/ men sånt som händer.

Allting såg bra ut iaf, jag följer min kurva perfekt :) Vägde 55,9 kg vid inskrivningen och väger nu 67,4 kg - så har alltså gått upp exakt 11,5 kg :D
Hjärtljuden på lillkillen låg på 138 och mitt blodtryck och allt var bra.
Jag bad henne även känna om han hade fixerat sig än, vänt huvudet neråt, och det hade han! En sån duktig liten kille jag har :)


Nu ska jag förbereda lite inför psykologin som börjar om typ en timma.
/V

Kommentarer
Postat av: sandra

mys med bäbba :)

2008-03-20 @ 12:41:00
URL: http://sandraliksom.blogg.se
Postat av: TUMADRE

åh, när är han beräknad ?

2008-03-20 @ 12:41:53
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: TUMADRE

sorry, såg precis det där uppe, i maj! ;)

2008-03-20 @ 12:42:20
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Alterial me!

Hej!
Läs gärna min nystartade blogg om min vardag som tonåring, den ocensurerade sanningen!

2008-03-20 @ 12:45:11
URL: http://alterialme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0