Skola


Usch skola idag, inge kul alls! Sitter och har lunch nu, har precis varit i matsalen och käkar filmjölk ;) haha
Nu väntar jag på att religionen ska börja, men tror att vi har eget arbete så kommer plugga på geografiprovet som jag har efter istället.
Blev nämligen inte mycket till plugg igår, var ju & hälsade på Jessica :)

Jösses vilken fin lägenhet, och så stor! haha hon har en trea och vi en etta, så jag kände mig ju ganska sotis ;) men det var trevligt att träffa henne, kommer säkerligen terra henne mycket mer ^^

Har inte riktigt tid att skriva så mycket just nu, tänkte ta & plugga lite nu innan religionen ocskå.

Men jag lovar att skriva när jag kommer hem sen iaf :)

Ha det finnemang!
/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är mer än vällkommen att terrorisera mig när som helst :D

2008-03-05 @ 00:54:52
URL: http://strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0