Snöstorm!


Huvaligen säger jag bara.

Åkte bussen hem till kjula och skogen, (för att kunna plugga vid en fungerande dator)
Klev av och blev praktiskt taget täckt av snö inom 5 minuter, snöade tokmycket! Givetvis var ju tvungen att gå upp hela vägen för de långa backarna så när jag kom fram var det nog ingen som skulle ha känt igen mig, totalt igensnöad! haha :P

image93
Går in och sätter mig ner med en bit kladdkaka och ett glas cola och kollar ut genom fönstret, 5 minuter efter att jag klivit innanför dörren slutar det snöa helt. Ja min vanliga tur kan man väl kalla det. haha!

Sitter nu inne i lillebrors bod eftersom det är den enda datorn som fungerar i det här hushållet ;) Ska börja skriva min uppstats om sexmissbruk, ska bli jätteintressant faktiskt. Är till psykologi B och ska vara klar till på torsdag så det är läge att börja nu!

Hoppas ni haft en bra dag so far :)

/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att våren ska komma nu!
Det var helmärkligt väder idag med. När jag gick ner på stan fick jag ha regnskyddet på vagnen tack vare snön. Var inne på Åhléns 10 minuter och när jag kom ut kunde jag ta av skyddet. Gick till Cityhuset, var där 10 minuter. När jag kom ut var det bara på med skyddet igen. GAH! Irriterande. :P

2008-03-19 @ 01:05:31
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0