Söndag


Ja, hatar ju söndagar som sagt. Kan inte finnas en mera värdelös dag! Bara gå och oroa sig inför allt man måste fixa kommande vecka, nej tack.

Gick upp för inte alltför längesen och käka rejält med frukost, nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen, älsk ligger i soffan och spelar på sin mobil, sån tönt ;)

Mysigt igår hemma hos Mickis<3


I förrgår var älsk och jag bara här hemma och myste hela kvällen lång! Underbart.
Ikväll är det dags för hans sista uppspel och sedan är musikalen äntligen helt slut! skönt. Ska hem i eftermiddag (till kjula) och ta tag i mitt förbaskade plugg.. går ju som sagt bara nästa vecka..
Imorgon åker mamsen till Gotland och pappa kommer hem från Kina.
Och på lördag fyller gammelfarmor, det är påskafton, jag och Icchay firar 20 månader och vi åker till gotland! Ganska händelserik dag med andra ord :)

Nej, nu väntar duschen, sen vill jag ut!

Ha det fint
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0