20/5 kl.08.30


Kommer jag åka in till förlossningen för att bli igångsatt! Det känns hur bra som helst :)
Har ställt in mig på att lillen inte tänker kika ut av sig själv, så nu känns det faktiskt väldigt bra att ha en bokad tid för förlossningen. Även om risken självklart finns att han kommer tidigare.

Nio dagar över tiden idag.


Var som sagt hos bm idag och både mamma och älsk följde med. Efter det kom Jessica och mötte oss och hon hade med sig lilla Anton :) Vi gick till corner och käkade allihop, sedan drog mamma och jobbade, älsk ut till borsökna och jag och jessica var inne en väng på godisland och sedan till hennes tid hos bm.

Åkte hem till viptorp efter det och gick upp till Marie med hennes tungt sovande lilla son. Satt där och drack cola, åt choklad och spelade kort, trevligt som vanligt :)

Nu är jag och älsk hemma i kjula igen eftersom det känns tryggast att vara här såhär i slutet, när allt som sagt faktiskt kan hända...

Ska ta och plugga lite datakörkort nu hade jag tänkt!

/V

älskling - du är allt för mig<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

hej jag har läst din blogg nu i kanske en månad, jag är totalt fast och älskar den :) Längtar tills han kommer :D

2008-05-15 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0