4 days left


Det närmar sig verkligen med stormsteg och det kan faktskt inte kännas bättre!
Det enda som cirkulerar i mina tankar numera är, kommer han inte snart? Kan inte vattnet ta och gå? Eller slemproppen? 
Vill ha honom i min famn nu! Orkar inte vänta längre.

Mitt humör är ungefär lika lågt som glocalnet, om inte lägre. Blir skitförbannad på ingenting och vill bara ligga ner och sooooova tills vattnet bestämmer sig för att gå eller värkarna för att sätta igång.
Orkar ingenting!

Har iaf storhandat på maxi idag, känns skönt att ha lite i kylen och frysen, även om jag glömde hälften av de jag skulle köpa...suck.

Nu ska jag lägga mig i soffan, messa Jessica och känna mig mera depp!

/V

Kommentarer
Postat av: Den gravida kossan

De säger att det är normalt att känna sig extra nere nu i slutet. Visserligen suger det ^^ Men inte långt kvar nuuuu! Vi får göra ansträngande saker så att vattnet går, typ äta. Det är ansträngande nog :-p haha Hörs imorrn babe!

Massa kram!

2008-05-02 @ 23:36:14
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: maaalin..

oh snart dax. eller ja, den dagen han är beräknad! :)

2008-05-04 @ 17:44:42
URL: http://malinsundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0