Bf+8


God Middag!

Fortfarande ingen liten bebis, men jag har ställt in mig på att bli igångsatt nu den 20:onde och det känns faktiskt ganska bra :) Bara 6 dagar kvar ju!

Igår var jag hemma en sväng i Viptorp, tog tag i berget med disk och städade undan lite, efter det gick jag över till jessica :) Blev inte där så länge för pappa kom och hämtade upp oss framåt kvällen, men hann med att dricka lite cola och prata skit, ljuvligt!
Funderar på att försöka hinna över dit idag igen, blir ganska långtråkigt att sitta här uppe i skogen och uggla medan mamma jobbar. Men det är samtidigt det tryggaste om någonting skulle hända, dvs om lillen faktiskt skulle få för sig att komma ut!

Nu ska jag kila in till köket och vara lite social med min mor och fästman som har ledigt idag :)

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0