Blondie


Jag och Jessica slingade ju som sagt håret på varandra igår, blont.

Min plan är att bli mer åt det blonda hållet i sommar, håret alltså.
Personligheten är ju redan fixad. Dessutom måste man ju ha något att skylla sin dumhet på när graviditeten tar slut ;)

Insåg att jag inte har haft blond hår på över ett år, inte illa för en som varit blondin hela livet. Börjar faktiskt sakna det, härlig färg till sommaren tycker jag! :)



Kollade runt lite på min egen bdg på hittade dessa bilder,
galet hur smal jag var förra julen. Men bannemig att jag ska få tillbaka min kropp igen sen, inget annat gäller! Beach-08 blir nog inget att satsa på direkt, kommer bara ligga och sola bort bristningarna. Eller ja, bleka dom så gott det går.

På tal om det här med blondiner, har funderat över fenomenet att bleka sitt hår tokblont och kommit fram till att det är något nästan var och varannan brud gör vanligtvis i 9:an eller när de börjar gymnasiet. Efter sisådär ett/två år färgar de flesta håret mörkare eller till en mera naturlig färg. Kanske för att de börjar växa ifrån det s.k. "fjortissatdiet", somliga håller kvar vid färgen. Men som sagt, fjortisar finns ju i alla åldrar.

Vet att det låter som att jag klankar ner på alla tokblekta människor nu, så är det inte. Bara en grej jag funderat över, just för att jag själv var tokblond under de sista av mina härliga fjortisår ;)

Spana in bara

image158

image160

Kan ju inte påstå att jag tycker det var fult, men förknippar det som sagt med några rätt patetiska år av mitt liv.
I'm glad it's over


Skumt inlägg, men vad förväntar ni er av en bitter brud som gått 2 dagar över tiden?

/V -
sorligt bitter


Kommentarer
Postat av: maaalin..

jag tycker allt du skriver är intressant :D fortsätt med det.

2008-05-08 @ 21:48:18
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: maaalin..

jag tycker allt du skriver är intressant :D fortsätt med det.

2008-05-08 @ 21:48:25
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Anki Pahlman

Jag var blonderad från 14-20 tills Icchay föddes. När jag åkte in till förlossningen hade jag lyckats missfärga det så det var grönt i nån konstig nyans. Sen hade jag en sväng till med blont och sen rött i många år. Och nu är jag ju svart sen måååånga år tebax. Ibland funderar jag på att bli blond igen. Men då tappar jag nog håret. *fniss*
Kram/Farmor

2008-05-09 @ 08:08:31
URL: http://www.happyspirit.dinstudio.se/
Postat av: Jessiqa

Igår när Marie slinga mitt hår så såg det blondt ut, nu ser det tamejfan orange ut igen *gråter* Kommer nog att sluta med att jag blonderar hela skiten & fuckar ihop allt :p

Hoppas det går bra hos bm :)

Ring sen!

Massa kram

2008-05-09 @ 11:37:59
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0