Borsökna


Nu har jag och älskling precis kommit hem från vårat blivande hus i borsökna :)

Mamma och pappa kom och kidnappade oss dit för att greja lite på tomten o i huset, mycket mysigt!
Är verkligen hur fint som helst där och det känns jättebra att flytta dit!
Enda nackdelen är att flytta ifrån Jessica och Mari, men de får se till att hälsa på så mycket som möjligt har jag bestämt :D

Var ju meningen att jag skulle hitta på något med Jessica senare idag, men känns som att vi kom hem lite sent nu :( Men kommer ju fler dagar som sagt! Visserligen hoppas jag ju på att lillen vill komma ut så fort som möjligt, för han gör sin mamma galen av väntan!

Nej, håller på och bäddar rent nu, sen tror jag fasen att det är dags för sängen.

Vill somna och hoppas på och vakna av att vattnet går!

GOD NATT!
/V

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Jag vill se bilder på huset!! ;D

2008-05-09 @ 06:11:59
URL: http://jonnah.blogg.se
Postat av: Anki Pahlman

Men nu får han väl komma va!! *skrattar*. Lycka till gumman det kommer att gå jättebra ska du se. Tänk att du får något fantastiskt för smärtan i alla fall. Jag har startat en tråd på forumet Övernaturligt ifokus så de gissar tid och dag kön och osv. Du kan kolla där om du vill. Hoppas det var ok. Jag satte in en bild som du haft här i bloggen på din mage. Skulle givetvis ha frågat först men tänkte att det är nog ok eftersom du lagt ut den här på bloggen.
Kram/Farmor

2008-05-09 @ 07:56:12
Postat av: maaalin..

vart ligger erat hus i borsökna? :)

2008-05-09 @ 12:12:23
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

ingen uppdatering idaaaag, kan inte bein ha kommit nu då? Jag väntar ju som en galning! :D

2008-05-09 @ 20:08:54
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0