Elände - bf+2


Är precis vad jag känner just nu. Jag känner mig förbannat eländig!

Igår var jag på stan med Jessica för att inhadla lite grejer och se om vattnet kanske ville tänka sig att gå sisådär en dag efter bf. Men icke. Hade det dock trevigt på stan, lite jobbigt att stöta på massa människor och förklara att ingen bebis kommit än, gång på gång, på gång. Värre kommer det bli antar jag.

Träffade i alla fall både Sara St och Sara M en stund och det var förstås trevligt!

Men som sagt, eländig är vad jag är, bf+2 dagar idag. Och inte ett tecken på bebis. Tror visserligen att slemproppen gick igår, men skulle inte bli förvånad om det var falskt alarm.
Känner mig himla korkad också eftersom jag lyckades blondera Jessicas soffa igår efter att hon slingat håret på mig. Kanske inte en jätteallvarlig fläck, men tillräckligt stor för att jag ska känna mig himla dum och klantig. Just eftersom tjockisen bestämt proppsat på att bjuda mig på massa mat igår, igen. Klarar inte av att bli bortskämd på det sättet, känner mig dum!

Men tack för allt Jessica hur som helst, du är himla bra<3


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sedan käka frukost och spendera dagen i tvättstugan.
Ja elände var dagens ord.

image152

/V - sick and tired

Kommentarer
Postat av: Jessiqa

Jag tycker att den passar där på min soffa, den är inte ens stor. Så du ska inte känna dig klantig, trotts att du är tjockis ;) Jag ska ändå färga soffan igen när jag blir rik :p Eller finner mig en rik kille i en dokusåpa som 'ensam mamma söker'. mitt hår ser näst intill orange ut. Måste göras om defenetivt! Jag kanske joinar dig i tvättstugan min sköna :)

Massa kram kram kramelikram!

2008-05-08 @ 13:35:56
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0