Elände


Känner mig så otroligt bitter att jag inte ens finner ord för det.
Känner mig trött på precis allt, blir irriterad på precis allt och har ont i princip överallt.



Kommer bli ett förbannad taskigt inlägg, så läs på egen risk och ha överseende med mina extremt dåliga gravidhormoner.



Blir skitirriterad att folk ens har mage att komma till mig just nu och prata om "sina problem",
"det är så mycket i skolan", "jag strulade med den och den killen"
och "han eller hon är dum i huvudet"
I DON'T GIVE A SHIT.

image171

Sedan att ens s.k. vänner anser att de tydligen har rätt att bli irriterade på mig för att jag inte orkar ses, eller ens begära att jag ska orka ses. VAD FAN ÄR PROBLEMET?!
Jag har gått 3 dagar över tiden och jag är så jäkla bitter en människa kan vara, dessutom är min kropp jämförbar med en 70-årig kärrings. Jag orkar ingenting.
Jo jag vet, folk har sina problem, de mår dåligt och ja det är inte bara mig det är synd om.
Men kom fanimig inte till mig just nu och beklaga er och begär av mig att jag ska orka träffa er.
Nej tack, låt mig bara vara.


Over and out.

/V- undra hur många läsare som försvinner nu?

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsh du får väll klaga hur mycket du vill i din blogg, hoppas du mår bättre nu.

2008-05-09 @ 22:13:04
Postat av: Jessiqa

u go girl! om ingen visar hänsyn efter detta så sätter vi oss på dem, då får de skylla sig själva!

Massa massa kram!

Inatt kanske det händer nått :)

2008-05-09 @ 22:32:43
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

du om nån har all rätt att klaga och vara på dåligt humör!

2008-05-10 @ 08:13:31
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Anonym

jag kommer iallafall sluta läsa din blogg. visst, du är fett gravid, men att sluta bry sig om sina vänner när de kommer och vill prata om sina problem det är bara egoistiskt. förmodligen sitter du väl bara och pratar om dig själv..

2008-05-10 @ 19:01:27
Postat av: JESSICA

gillade inte detta inlägg.känns som det var riktat mot mig eftersom jag har velat träffa dig typ varje dag! men kan förstå dig med, verkligen! Du ska bara bry dig om dig själv nu! så är det bara! Du o lillen o icchay!!!
men du får höra av dig någon dag om du vill ses. vill inte vara den som "tjatar" om det mer. Älsakr dig, hoppas lillen kommer snart! puss o kram

2008-05-14 @ 12:20:32
URL: http://letmebemeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0