Ganska så stolt


Jag må inte vara särskilt duktig på det här med skolarbete, men nu har jag faktiskt skrivit klart det sista arbetet i psykologi b och det känns underbart!

Försöker att inte tänka på alla andra 10 000 saker jag har kvar att göra i skolan och att det är mindre än en månad kvar till studenten... men som sagt, det får gå som det går.
Eftersom jag går "specialutformat program" så kan jag ju tydligen ha hur lite poäng som helst när jag går ut. Både bra och dåligt. Vill ju självklart ha så mycket det bara går, men med tanke på allt som händer just nu så känns det ganska omöjligt.

Och om våran älskade lille kille inte bestämmer sig att komma förns det är dags att bli igångsatt (dvs den 20:onde) så vågar jag knappt ens fundera över det här med min student. 6 Juni...
Ja ja, somliga klagar på att det är svårt att hitta studentklänning, jag kommer inte ens kunna börja leta förns efter lillen kommit ut och vi fått ordning på allt.
Men som sagt, det går som det går ;)

Nu ska jag skicka in psykologin till min lärare!

Adios
/V

Kommentarer
Postat av: sara m

Vad duktig du är! Kämpa på!

haha.. yeah, ska vi skapa en klubb för oss som går specialutformat? ;)

2008-05-12 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0