Ja du..

Anonym:

"jag kommer iallafall sluta läsa din blogg. visst, du är fett gravid, men att sluta bry sig om sina vänner när de kommer och vill prata om sina problem det är bara egoistiskt. förmodligen sitter du väl bara och pratar om dig själv.."



Funderade på om jag ens skulle skriva något om den här kommetaren, tyckte den var så himla löjlig att jag tyckte det bara kändes onödigt. Men jag ändrade mig när jag insåg att jag var tvungen att förklara lite bättre för den här anonyma personen.


För det första, jag skiter verkligen inte i mina vänner. Jag var på extremt pissigt humör när jag skrev inlägget, men det var precis så jag kände.
De får hemskt gärna komma till mig med sina problem, för jag finns där för att lyssna.
Men har du testat att vara gravid i vecka 41 och ständigt vänta på att ditt barn ska komma? Och sedan får du höra av dina vänner att de i princp kräver att du ska ta dig över halva stan för att träffa dom och prata om nån kille de strulat med på en fest?
För mig känns det ganska obetydligt och egoistiskt av dom att kräva något sådan av mig just nu.
När de sedan blir förbannade på mig för att jag inte orkar, då rinner bägaren över.

Kanske något du själv kommer inse en vacker dag när du är i samma sits.

/V




Kommentarer
Postat av: Jessiqa

Hade jag fått den där kommentaren hade jag flippat. Men man 'hör' det man själv vill höra. Om denne person är en vän till dig så är det en feg jävel som inte kan stå för vad den säger & du klarar dig nog bättre utan denne. Jag tror att bebis kommer nu i veckan faktiskt. Chilli håller med, han kickar skiten ur min mage & ska bli mättad med chockladbollar snart. Kanske sparar några åt dig om du är snäll :p

Massa kram!

2008-05-11 @ 20:40:19
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har fött 1 barn, väntar mitt andra i september..

2008-05-13 @ 23:46:51
Postat av: JESSICA!!!

haha, vem fan skriver så :P haha

2008-05-14 @ 12:15:00
URL: http://letmebemeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0