Mina älskade


Ja jag må vara tjurig och inte den roligaste att umgås med just nu, men det betyder inte att jag inte bryr mig om de personer som står mig närmast hjärtat!

Blev jätteglad när det trillade ner ett mess från Sandra idag:

"tänker på dig fjärten, hoppas du mår bra och att lillkillen kommer ut snart. Saknar dig, vila bara nu och tänk inte på någon annan<3"

och ett jättegulligt från min älskling:

"Jag saknar dig mest av allt och känner att jag behöver vara nära dig nu :) Jag älskar dig helt sjukt mycket :) Jag känner att jag är världens lyckligaste med dig :) Världens mest lyckligt lottade fästman som får ha tryggheten att ha dig som min älskade :) Jag känner mig verkligen lugn och trygg, jag älskar dig helt otroligt mycket, jag ville bara att du skulle veta det min ängel"

Ni anar verkligen inte hur mycket sådana underbara ord betyder för mig, blir alldeles varm i hjärtat! Älskar er så mycket :)

Och måste bara säga till alla mina andra underbara vänner som bryr sig och hör hur det är med mig dagligen, jag uppskattar det något enormt och jag är ledsen om jag kanske inte hör av mig så mycket. Men som sagt orken finns inte riktigt där just nu och det är just för att ni förstår det som jag uppskattar er så extremt mycket! Ni är guld värda!

image173

Kommentarer
Postat av: sara m

du betyder så mycket för mig! går typ o tänker hela tiden på hur det går för dig, jag vill träffa din eller rättare sagt, er son!! =)

har dessutom present som ligger o väntar på honom ;) =)

2008-05-12 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0