Nära


Vaknade imorse av en extrem huvudvärk, somnade om men vaknade igen efter ett par timmar. Gick upp tog alvedon, hjälpte inte ett dugg. La mig i sängen och försökte sova, vaknade efter ett litet tag igen och allting bara snurrade, satt mig och och trodde jag skulle kräkas men lyckligtvis inte!
Började skaka som ett asplöv och svettas som en tok. Greps av panik och ringde älskling, han skulle komma hem på en gång. Ringde mamma som tvingade mig att ringa förlossningen och höra om det kanske var något allvarligt, nu 1 dag innan bf.
De sa bara att jag skulle höra av mig igen om det inte gick över eller blev värre.

Älsk kom hem och mamma kom och hämtade oss, började må bättre och slocknade nästan så fort vi var hemma i kjula. Har bara vilat sen dess, och nu mår jag bra i alla fall!


Imorgon är det bf, längtar efter dig våran lilla älskling<3

/V


Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

kan han inte komma nuuu! (:

2008-05-05 @ 19:16:40
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: Angelica

Åh, snart kommer den.. :)

2008-05-05 @ 22:37:59
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0