Pust och stön


Det är tugnt nu! Vill att lillkillen ska komma ut snart :)

image143

Dagen har varit bra och valborg likaså. Firade ju som sagt här hemma tillsammans med mammas och pappas kompisar och älskling :) Stina kom över med sina föräldrar så det var himla trevligt det med! :)



Idag har jag mamma och Annelie varit på Tuna Park och handlat, upptäckte nämligen att jag fått in mitt studiebidrag trots att jag egentligen inte skulle ha det, men varför klaga? ;)
Har köpt en amnings bh, så ska lämna tillbaka den andra i morgon. Sen blidde det lite nerreade bebiskläder också, kan ju inte riktigt låta bli trots att vi väldigt gott om kläder till den lille redan :)
Träffade tjockis Jessica också, ska förmodligen hitta på något tillsammans med henne imorgon när jag kommer tillbaka till Viptorp!

Icchay är ute i borsökna tillsammans med Morre och Annika och håller på och grejar med huset och tomten, kommer ju förmodligen flytta in under sommaren någon gång, hur underbart som helst!

Nu ska jag ringa älsk och höra hur det går tror jag :)

5 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum!
/V

Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken fin mage du har vycki och jag hoppas att allt kommer att gå bra med förlossningen och självklart även efter :) Jag hoppas du besöker skolan med lilla Liam så man får en chans att se honom innan vi slutar :D

2008-05-01 @ 21:51:31
URL: http://littlemorepersonal.blogg.se
Postat av: Den gravida kossan

Nehe, jag såg han först!

2008-05-02 @ 00:33:14
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där

fasen vad kul med hus, jag blir avundsjuk! Kolla upp det med studiebidraget med csn, så du inte blir betalningsskyldig! :)
Kikar in här flera gånger om dan nu, och längtar efter ett inlägg att han kommit uuuut! :D

2008-05-02 @ 08:06:49
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Angelica

Vilken mage :)

2008-05-02 @ 09:39:55
URL: http://Angelicahl.blogg.se
Postat av: didi

Nu är det inte långt kvar, Lycka till med allt:)

2008-05-02 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0