Snodde från Anna :)


För 5 år sedan...
var jag 13 år. Skulle snart sluta 7:an och var var kär i diverse olika idrottskillar på skiftinge!

För 3 år sedan... var jag tokblonderad fjortis som söp helgerna långa och tyckte att mina bekymmer var störst i världen

För 1 år sedan... hade jag precis fått reda på att vårat lilla foster i magen var dött, jobbade till och från på parken zoo och mådde extremt dåligt

För 3 månader sedan... var jag gravid i sjätte månaden, mormor låg inlagd på sjukhus och jag började äntligen känna mig hemma i lägenheten

Igår... var jag hemma i lägenheten och städade, var över hos Jessica en stund och åkte sedan hem till kjula igen och var på extremt dåligt humör tills jag somnade

Imorgon... ska jag till Bm och boka in tid på förlossningen för igångsättning den 20:onde!

Om ett år... Ska våran lilla son strax fylla 1 år och jag har inte så lång tid kvar av min mammaledighet


Jag utmanar... Alla som läser :)


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Har du förlorat ett foster? Vad hemskt :( Hur gammalt var det? Kramar

2008-05-14 @ 20:12:03
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0