Stress


Nu har jag precis anlänt hem till min mor och far hemma i kjula. Har varit i lägenheten i 2 dagar nu och det är extremt på frestande, 28kvm kokhett och ingen som helst plats att göra av alla saker på så som, bilbarnstol, barnvagn etc.
Jag längtar så extremt tills vi flyttar ut i borsökna!
att bara kunna öppna dörren och gå ut på tomten, klarar verkligen inte av att sitta instängd i en supervarm etta.


Nu sover våran lilla älskling i alla fall så jag har tid att sitta här i några minuter :)

Igår tog vi det lugnt hemma, eller ja så lungt man nu kan ta det med en stökig liten bebis. Sedan tog vi oss modet att ta oss ut ur lägenheten i det fina vädret, så jag älsk och Liam tog en promenad till sveaplan :)
Hann inte mer än ut förns lillen blev hungrig och jag var tvungen att sätta mig ner i gröngräset för att amma. Lite lustig känsla måste jag säga.
Därefter sov han hur som helst supergott hela vägen fram och tillbaka :)

Nu är det bara en vecka kvar till studenten och jag har ångest, hur ska jag hinna fixa allt? Skolarbetet är redan kört eftersom betygen sattes igår... men det blir vad det blir helt enkelt!
Måste bara lyckas fixa studentklänning och allt annat som måste förberedas.
Känner mig lite orolig över att lämna ifrån mig Liam i ett par timmar också :/ Måste fixa bröstmjölkspump så det finns gott om käk till honom medan mammsen är borta!

Ne, skulle kunna skriva hur långt som helst men vill hinna med lite annat också innan min lilla kille vaknar och vill ha mat.

Ska försöka mig på en förlossningsberättelse inom en snart framtid också :)

P&K
/V


Kommentarer
Postat av: maaalin

oh mysigt ni har det. Ja gud vad skönt för er när ni får flytta till Borsökna :) i huset! Hoppas allt är bra med er!

2008-05-29 @ 18:44:06
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Postat av: Anna

Förstår att du inte vill sitta i lägenheten. Låter inte så värst mysigt med en liten lägenhet som är så varm. :/
Om du behöver en pump så säg till. Jag har en som jag inte behöver. :P

2008-05-29 @ 19:14:20
URL: http://annadite.blogspot.com
Postat av: Jessica

naaw stumpan, det löser sig. jag har inte heller någon klänning än. vi kanske kan leta tillsammans på stan någon dag nästa vecka???

2008-05-29 @ 19:20:56
URL: http://letmebemeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0