Tjockiskväll :)


Nu har vi precis kommit hem från stan, drog med mig Jessica till Beirut Sellar för att bjuda på lite god mat och jag tror att det uppskattades :)
Har som sagt hänt lite skit för henne så hon var tvungen att muntras upp och dessutom har hon bjudit mig på så jäkla mycket så det var inte mer än rätt!

Vi åt tillsammans med älski och ström, trevligt trevligt.
Efteråt fick Jessica godissug och vi "sprang" från gallerian till godisland 8 min innan de skulle stänga. Och vi hann! Starkt jobbat för två höggravida tycker jag!

Nu har Jessica kilat över till Mari och jag och älski ska strax kolla på 10 000 BC eller vad den heter. Mysigt :)

Imorgon bär det av ner på stan för mig och den andra gravida, ska inhandlas lite för pengarna som är kvar på studiebidraget. Sen hoppas jag ju på att lillen vill komma strax! Så himla tråkigt att vänta :(

Hehe Anna skrev om färdknäppen för att få igång förlossningen, kan ju tala om att det inte har fungerat hitils, men kommer fortsätta försöka haha ;)

image151

Ne nu är det dags att snoka runt lite för att sedan slå sig ner i soffan tillsammans med älski, cola och choklad :D

/V

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för maten, den va suuuuper god :D Där får vi moffa fler ggr ;) Kanske lite svårt med barnvagnar o allt dock :)

Tack för ikväll!

Massa kram!

2008-05-06 @ 22:50:17
URL: http://www.strippedconfessions.blogg.se
Postat av: Anna

Haha, försöka duger sägs det ju ;]
Fast det är fan inte lätt när man är höggravid. Tjockismagen är liksom lite i vägen, haha. Jag håller tummarna att Liam vill ploppa ut snart!

2008-05-07 @ 10:35:30
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0