Helg


Huvaligen säger jag bara.
Sitter här och fryser arslet av mig, eller ja tårna egentligen. Svinkallt!
Liam ligger i babygymmet och grejar med allt han får tag i.

Vi ha bara varit hemma idag, har varit rätt så trist om jag ska vara ärlig.
Mamma står på julmarknad på radermachersmedjorna och ja, resten är någon annanstans!
Icchay ska vara på väg hit, men hans tele är tokdöd så jag har ingen aning om hur dags han dyker upp,
we'll see.

Imorgon är det första advent, det är ju galet!
Jul, nu?! Jag fattar noll.
Det sorgligaste är att det inte kommer bli någon 'riktig' jul i år för familjen Palm/Karlsson.
Vi är mitt uppe i en flytt, det finns liksom ingenstans att börja pynta.
Jag kommer förhoppningsvis komma in i borsökna innan jul, men det är ju inget jag tar för givet med tanke på att det skulle ha varit klart för länge sedan...
Mamma och pappa flyttar inte in i huset i hällby förns i mitten av dec...
Men, jul bland flytkartonger kanske är roligare än det låter?

Nej det kanske är dags att leta upp ett par tofflor eller dylikt innan tårna trillar av!

Adios
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0