Kanske...


Tog nyss bort ett långt inägg jag skrivit om vänskap.
Känns bara dumt att ta upp all gammal skit i bloggen!
Så ni som hann läsa det kan ju glömma bort det eller något...

Jag, Liam och vovvarna har nyss kommit hem från en promenad.
Blidde inget stan idag heller, känner mig jättekonstig i humöret, lite depp sådär :(
Ikväll blir det bara jag och pappa hemma, mamma är på julmarknad i mårbacka och lillebrorsan är ja, 16 bast, det säger väl allt haha.
Men imorgon måste jag bestämt ta och hitta på något, för snart ruttnar jag bort här uppe i skogen.
Kanske ska ringa och se vad Angelica gör?
Det visar sig.

Ska försöka ta tag i håret snart också, reda ut alla tovor och slinga mera blont. Sen måste jag klippa mig, vill inte nu när det äntligen börjar bli långt!

Nej, har nog inte så mycket mer intressant att komma med.
Trevlig helg på er!
/V


snart är jag ikapp mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0