Magsår?


Har i flera dagar haft jätteont i övre delen av magen. Det liksom svider, bränner och krampar på en och samma gång.
Här om dagen, fick jag så pass ont så att jag knappt kunde stå på bena...
Läste lite om magsår och symptomen stämmer in rätt bra.
Tror att det blir av och ringa läkaren på måndag!
Hoppas det hinner gå över...

Kom in för en liten stund sedan, jag Liam och vovarna var på en mycket regning och ruskig promenad.
Usch fy och satan vilket väder det är ute!
Men desto mysigare att vara inomhus.

Har bestämt mig för att bara stanna hemma idag, med tanke på vädret och så.
Inte vill jag ut igen inte!
Känns dock lite ensamt och småtråkigt när bara jag och Liam är hemma.
Jag får liksom inte alltför mycket respons när jag pratar med min lilla skrutt!

På tal om min lilla skrutt, i onsdags var det babysim igen och den här gången var både mamma och Icchay med.
Mamma kollade på och Icchay var med och badade. Det var jättemysigt!
Liam trivdes som fisken i vattnet (passande va), plaskade allt han kunde med både armar och ben,
så otroligt kul och se! Och simma på mage var helt klart bättre än på rygg tyckte han. 
Mamma tog massa bilder som jag tänkte visa er sen, men de är inte överförda i datorn än.

/V

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade så förut, visade sig att det var magkatarr, så tror det kan vara det! Vart gör det ont, precis underbrösten typ? bäst att titta upp det! kram

2008-11-18 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0