Saturday


Kom nyss hem.
Pappa, jag, lillebror och Liam har varit och fixat lite med huset i hällby och käkat en god lunch på MAX :)
Hann också in en snabbis på babyproffsen där jag hittade en åkpåse för 395- till Liam, svart och fin!
Nu slipper han ha min gamla lila haha.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt här hemma med grabbarna, tänkte laga fläskfilé och ungspotatis åt oss.
Imorgon är det som ni alla förhoppningsvis vet, farsdag.
Kommer fira lite här hemma på morgonen, sen vid lunch blir det firande av kusin Ida som fyller 3 år och senare på kvällen ska vi se james bond :) trevligt trevligt! Farmor är snäll och tar hand om Liam så länge.

Ja och på tal om ingenting. Har fått världens noja över att jag har gula tänder. Dricker läskigt mycket cola och ja, kanske inte det bästa för att hålla tänderna vita...



Tandblekning tack!

/V

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Hahaha va söööt bild! <3

2008-11-08 @ 17:03:15
URL: http://jonnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0