Senaste


I lördags var jag hos Stina på hennes halloween/födelsedags fest.
Jag skakade som ett asplöv när jag kom dit och kände mig smått psykstörd faktiskt,
vem är jag om inte Liams mamma? Jag visste knappt hur jag skulle bete mig, minns inte hur jag va tiden innan jag fick Liam. Jag har ju förändrats så mycket!

Allting gick iaf bra, drack lagom och hade det jättetrevligt :) Ett halvt glas vin och jag var på g, ja inte behövdes det mycket efter att ha varit nykter i 1,5 år inte och tur var väl det!
Stina hade iaf fixat jättefint och bakat världens godaste kakor som vi alla tröck i oss. Sedan var ju Malin och Sara där också vilket var mycket trevligt!
Men när det så var dags för krogen så hade jag nyktrat till på tok fär mycket för att tycka det var en tillstymmelse till roligt.
Nej allt jag såg var fulla desperata fjortisar. Nej tack!
Men jag vill iallafall tacka mina underbara vänner för en rolig kväll och framförallt Stina, du är bäst!

Söndagen fyllde min kära far så det blidde firande av honom, först hemma med familjen och sedan hos farbror och faster med släkten. Trevligt!

Icchay kom hit i lördags precis efter att jag åkt till Stina, så han var hemma och tog hand om våran lilla gosse tillsammans med min mor och far. Allt fungerade jättebra! Icchay är fortfarande kvar men ska åka tillbaka till södertälje i eftermiddag för imorgon är det jobb som gäller.

Imorgon ska Liam börja babysimma :) Ska bli jättekul, gudmor ska med och allt!

Nu vankas det mat inne hos mormor, så vi hörs väl en annan gång :)
/V

Kommentarer
Postat av: jessica/Gudmor

Jaaa i morgon är det babysim :D längtar =) <3

2008-11-04 @ 17:30:38
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh va kul att du hade roligt hos mig Vicky! Och nej, lotus var ingen höjdare. Efter att du gått satt typ jag och Aldo och diskuterade mest hur mkt bättre Raw är, haha.



Mysigt med babaysim! :)

2008-11-04 @ 19:11:48
URL: http://stajna.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, härligt att du fick komma ut lite i vart fall. Man behöver det! Håller dock med, jag vet inte heller riktigt hur jag ska bete mig när Isadora inte är med. Och jag dricker aldrig specielt mycket, så jag är van att se hur fulla och dumma de flesta blir. Det är bara att skratta åt dem! ;]

2008-11-05 @ 20:05:41
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0