So much to say so little time


Tjoflöjt.

Igår var vi som sagt på babysim och det gick superbra! Var en ganska liten grupp på sisådär 5-6 andra mammor och bebisar :) Liam som är en riktig liten vilde skulle givevis plaska med både armar och ben och försöka smaka på vattnet.
Efter ca 15 min i vattnet blev Liam trött och uttråkad och började beklaga sig, några andra bebisar hakade självklart på, så vi slutade lite tidigare :)

Efter babysimmet bjöd jag Jessica på donken och Mickis och Carro kom förbi en snabbis. Trevligt!
Jag bestämde mig att för en gångs skull vara ute i någorlunda god tid så jag inhandlade farsdags presentter till både Icchay och pappa!
Nu slipper jag stressa upp mig över det ;)

Idag har Liam och jag bara segat hemma och varit ute och gått. Skönt att bara göra 'ingenting' ibland, dock bara ibland.
Imorgon bär det förmodligen av ner på stan för att umgås med Jessica och Fabián. Jag måste också ta mig ut till babyproffsen för att kolla efter en ny åkpåse till Liam. 

Nej nu är det hög tid att dyka ner i chipspåsen på varagsrumsbordet :)
/V


 
 







Mitt liv mitt allt!
<3

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Sååååååååååå SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

2008-11-06 @ 17:24:04
URL: http://jonnah.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sjukt söta på bilden längst ner :)

2008-11-06 @ 23:06:37
Postat av: Jessica/gudmor

Det var mysigt att följa med er. han var så sjukt duktig =)

Tack så jätte mycket för maten sötnos! Du är underbar.



ps. sjukt fina bilder<3

2008-11-06 @ 23:40:27
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Va söt han är! och va rolgit att de gick bra på bebiesimmet! Måste ses någon dag snart!

2008-11-07 @ 09:44:46
URL: http://curved.blogg.se/
Postat av: icchay

mina älskade bebisar=(

2008-11-10 @ 10:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0