The latest


Hata blogg.se!

Skrev precis ett långt inlägg om gårdagen men ja, det försvann...
Får väl sammanfatta lite kort istället.

Min stora kille var på 6-månaders kontroll och det gick bara bra.
Tänk att han är halvvägs till ett år! Otroligt.
Träffade Sandra A på stan och kollade runt lite, fyndade en fin vit tunika på Gina för 79 spänn. Perfekt.
Åkte hem till Sandras lägenhet i lagersberg, hur fin som helst!
Sandra lagade god mat, basilika kyckling och klyftpotatis, mumma!
Liam skötte sig rätt bra, vart mycket faschinerad av en slev som han fick låna, den var fin tyckte han!
Sötnosen min.
Efter att ha moffat i mig den goda maten och 3 supergoda muffins som Sandra bakat så tog vi bussen hem igen.
Hade det väldigt trevligt, måste definitivt göras om snart :)

Idag har jag inga speciella planer, vi får se vart tagen tar oss!
Ska iaf elda så att jag och min lilla groda kan ta oss ett bad sen :)

So long
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0