Yesterday


God eftermiddag!
Eller ska man säga natt? Har varit mörkt i över en timma ute. Huh!

Just nu sitter jag med Liam i famnen och datorn i knät och kollar på doctors.
Har bara tagit det lugnt hemma idag, så himla trist väder ju!
Gårdagen var händelserik :) Firade pappa på morgonen, skjutsade hem Willes tjej och åkte vidare till borsökna.
Helt underbart att komma in där nu, pärlsponten på väggarna i köket är uppe och värmefläkten uppsatt i vardagsrummet. Nu börjar det bli beboligt ju!
Vid lunch åkte vi vidare till min lilla kusin Ida som fyllde 3 år, bjöds på god kycklingsallad och glass :)
Åkte och fortsatte jobba lite i borsökna efteråt och lyckades sätta mig så att en spik pressades in i knät.
AJ! Åkte inte in så långt, så pappa drog ut den..
Vid halv fem åkte vi till farmor och farfar och käkade kvällsmat med pappas alla syskon och några kusiner :)
Vid sex fick farfar reda på sin överraskning, att vi skulle iväg och se nya James Bond filmen.
Farmor tog Liam så att jag kunde följa med vilket var supertrevligt! Filmen var ok, varken jättebra eller jättedålig.
Liam hade precis somat när vi kom tillbaka och allt hade gått jättebra :) Min duktiga kille!

Imorgon bitti kommer Icchay hit, har tydligen med sig lite överraskningar :)

Nu har jag inte så mycket mer att komma med!
/V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0