Tiden går for när man har roligt


Hejsan hoppsan.

Det är verkligen sjukt hur fort veckorna går, redan fredag igen!
Veckan har spenderats en hel del på stan, och med Jessica.
I tisdags strosade vi runt och jag hittade lite kläder som jag var tvungen att köpa.
En bh på gina, klänning på gina och en lång kofta från vero moda.
I onsdag var det babysim i vanlig ordning, det gick jättebra.
Liam blir stormförtjust så fort han kommer ner i vattnet, plaskar som en liten vilde!
Efter babysimmet bar det av neråt stan och träffade Jessica och Kaisa.

Igår hjälpte jag min kära mor att färdigställa lite keramiksaker och på eftermiddagen åkte vi till Ikea :)
Alltid lika trevligt! Eftersom jag sparat undan massa pengar till möbler som jag ska köpa när borsökna är klart så ville jag inte spendera alltför mycket pengar där nu, men lite grejer blev det förtås!

* stol till Liam (vit)
* 2 pack haklappar till Liam
* Golvlampa
* 2 pack glas

 

Idag ska jag nog försöka städa lite här hemma, vi får se om jag lyckas..
Sen kanske det blir en snabb sväng på stan med mamma, ska byta min kofta till en strl större.

Btw, om precis en vecka åker mamma, jag och Liam till Gotland :)

Hörs när vi hörs.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0