Long time no see


Hejsan hoppsan.

Bestämt mig för att ha kvar bloggen och skriva i den när tillfälle ges, dock väldigt sällan.
Men vad tusan, bättre än att inte skriva över huvud taget, eller hur? :)



Senaste tiden har gått åt till att rensa ur huset och finputsa det inför fotografering, kommer ju hamna på nätet för allas beskådning och i tidingen imorgon förmodligen. Sedan blir det visning den 19 okt, samma dag som Liams dop.
Lite nervigt måste jag säga, tänk om det visar sig att inte en kotte är intresserad?
Nej men så ska man inte tänka, klart vi kommer få huset sålt!

Igår var det firade av mig, mamma och farfar hemma hos farfar och farmor. Fick ytterligare ett presentkort på Ikea på 750-, passade alldeles utärkt! Har påbörjat en lista med möbler som ska införskaffas tills vi flyttar in :)
Av Jessica fick jag och Icchay en biokväll, vilket innebär att hon ska ta hand om Liam under tiden, helt underbart!
Vi har inte haft någon som helst 'egentid' sedan vi fick vårt lilla bus så det är verkligen på tiden.

Just nu ligger han och sussar i vagnen (peppar peppar). Föresten så har han börjat med smakportioner nu! Hade egentligen inte tänkt börja förns han blivit 6 månader (nu är han drygt 4 och en halv). Men efter att vi varit på läkarbesök förra veckan så tyckte läkaren att det var lämpligt för honom att börja testa lite smått redan nu eftersom han inte går upp så mycket i vikt som han ska enligt kurvan. Hur som helst så visade besöket att han är frisk som en nötkärna ändå och följer utvecklingen precis som han ska, till och med något före :) Så det kändes mycket bra att höra!

Jaa vad skriver man nu då...

Blir som sagt dop den 19 okt i tumbo kyrka och har bjudit en väldans massa människor, så vi får hoppas att alla dyker upp! Och eftersom jag vet att en viss person läser detta som är väldigt nära anhörig till Liam, så tänkte jag också vädja för att denne person ska dyka upp på dopet.
Det sårar extremt att du bestämt dig för att inte göra det, och jag vill att du ska veta hur mycket vi vill ha dig där, även om du tycks tro motsatsen.
Så snälla, kom dit för Liams skull, ingenting är försent.

Nu har skruttis vaknat, så vi ska ta tillfället i akt och mysa lite framför teven :)

Vi hörs när vi hörs!
/V





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0