Lovely friday


Tror att jag håller på och få nån jobbig ögoninflammation, kliar och rinner utav bra h'lvete i ögat.
Väldans onödigt tycker jag!

Icchay has left the building, och kommer inte hem förens imorgon. Det är tydligen viktigare att umgås med sina vänner på helgerna än med sin familj. Hans val, hans förlust.
Själv tänker jag mysa med Liam hela dagen lång :)
Lyckligvis så kommer även jag faktiskt få lite sällskap, Jessica dyker upp här om cirka en timme, ska ner och möta henne vid bussen kl. 14 är det tänkt!
Sen ikväll pratas det lite om att träffas hemma hos Stina, och det vore väl knappast fel.
Men vi får se vad som händer.

Nu är tanken att jag ska röra mitt otränade arsle til garderoben för att byta ut pjymasbrallorna till något mera passande och sedan ge Liam lite påfyllning innan vi ger oss iväg till bussen!

Trevlig helg
/V


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äta ihjäl oss kväll snart tycker jag :)

2008-10-10 @ 21:46:30
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag hoppas att allt är bra.



Bli gärna medlem på denna länken och sammla snabbt, enkelt ihop poäng där du sedan kan byta mot presentkort. Allt kan du göra gratis om du så vill, och hur bra skulle inte det vara? Jag har redan fått hem 3 presentkort, komigång du också och få hem dina presentkort snabbt! Lycka till.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=42475

2008-10-23 @ 01:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0