Upp & ner


Många har undrat varför jag aldrig skriver något.
Svaret är att allt är upp och ner för tillfället och jag känner inget behov av att meddela världen över vad som händer.
Men sanningen är den att jag och Icchay inte lever ihop längre, vi kom fram till att det inte fungerade som vi önskat att det vore.
Just nu bor han i Södertälje och jobbar nästan varje dag och det fungerar bra. Så fort han har tid över så kommer han hit till mig och Liam.

Idag fick mamma och pappa huset sålt här vilket känns jättebra, de begärde 1 995 000 och fick 2 260 000 inte illa!
Så just nu är det rätt fullt upp med flytt och dylikt. Och för er som undrar så kommer jag fytta in i huset i borsökna själv tillsammans med Liam. Sen får vi se vad som händer.
Jag och Icchay står hur som helst varandra mycket nära fortfarande och vi har absolut inte uteslutit att bli tillsammans igen, om vi lyckas få våran relation att fungera lite bättre.

Liams dop gick förövrigt bra, de flesta kom och Liam skötte sig utmärkt, vår älskade pojke!

Nej nu börjar äntligen hemma!

Hörs när vi hörs.
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att höra om dig och Icchay, men ni vet vad som är bäst för er! Skönt att ni fortfarande står varandra nära, så att Liam inte växer upp med arga föräldrar. Moget och bra!



Grattis till dina föräldrar! Måste varit en lättnad för dom att få så pass mycket mer för huset än förväntat. :]

2008-10-30 @ 17:43:15
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0