Morgonstund


God morgon gott folk.

Idag mår jag betydligt bättre, känner mig nästan frisk :)
Liam ligger i gymmet och babblar och försöker snutta på det han får tag i.
När han märker att det inte kommer någon mjölk blir han förbannad.
Mammas sötnos<3

Idag ska vi ner på stan och fotta oss är tanken, trejde gången gillt. Måste ju funka.

Just nu sitter jag och håller hungern inne, har inte käkat frukost än, gick upp för sisådär en timma sen.
Eftersom Icchay fortfarande sover så har jag planerat att mamma ska hålla mig sällskap vid frukostbordet,
problemet är bara att hon är hos veterinären med Stina, så jag väntar på att hon ska komma hem :)

Liam låter aningens missnöjd så jag ska nog lägga mig bredvid honom i gymmet et tag och se om han blir road ;)

Adios!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0