Rastlös!


Igår var vi på namngivning för min lilla kusin Vendela, var mycket fint och riktigt trevligt :)
Var också sista dagen som vi hade lägeheten, vilket innebar flyttstädning.
Ja när Icchay insisterar på att göra allt i sista sekund så blir det väl så.... inte kul.
Runt 23 var vi iaf klara och bevag oss tillbaka till kjula.

Just nu har jag precis käkat lunch, upptäckte att det fanns kyckling och broccoli i frysen så jag tänkte att man kanske kunde försöka vara lite nyttig för en gångs skull.
Men ack, drack cola till så där gick det nog åt pipsvängen ändå ;)

Jag är hemskt rastlös, bara jag och Liam hemma.
Icchay är och lämnar igen lägenhetsnycklarna och gör andra ärenden på stan.
Jag funderar starkt på att åka ner jag med, men vet inte riktigt vad jag ska kunna hitta på.
Funderar på att ringa någon av mina kära vänner och tvinga dem att träffa mig, vi får se hur det går!



Nej, nu börjar Liam protestera i vagnen så mer än såhär blir det inte :)

Ha det fint!
/V

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

Hej! Hur står det till? :)

2008-09-02 @ 12:29:24
URL: http://johannavk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag kan ses imorgon (torsdag) förmiddag eller ev. på fredag förmiddag :) Passar någon av dagarna dig? :D PUSS

2008-09-03 @ 18:41:16
URL: http://ungsambo.blogg.se/
Postat av: bella

va de inte du som va på hemköp på stan igår? :P

2008-09-04 @ 22:36:20
URL: http://metrobloggen.se/maxmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0