Adams place


Dåligt bloggande jag vet.
Har inte riktigt haft tiden, eller humöret.


För att vara ärlig så suger mitt humör rätt stenhårt för tillfället.
Allting känns käpprätt åt helvete, allt.
Jag hoppas att det bara är nån svacka jag är nere i för såhär orkar jag verkligen inte må..
Vad har hänt på senaste då?
Jag och Liam har "flyttat in" hos Adam igen och kommer stanna här tills på söndag då det bär av till eskilstuna igen, jag längtar inte.

Just nu är Adam iväg och är moraliskt stöd till Jimmy som skulle träffa nån tjej.
Svikare säger jag bara! Lämna mig ensam såhär!
Han fick lite dåligt samvete själv så han betalade all min dricka jag ska ha i helgen iaf ;)
Och imorgon är han min heeeela dagen.

Jag funderar på att sätta på nån film, eller göra nån macka.
Eller sova?

/V - I wanna be with you 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0