Äntligen fredag


Veckorna går ju så fort!
Kan inte fatta att det är 2 veckor sen jag var ute med Adams och hans kompisar i Visby, känns ju som igår!

Jag och Liam har inte haft mycket alls för oss idag, än så länge.
Gick upp vid 6 som vanligt, alltid lika kul.
Sen sov Liam 2 timmar mellan 9.30-11.30, så jag passade på att plocka lite, skriva lite listor och vara social över msn. Undertiden ringde mamma och sa att hon var påväg upp med mat till mig (ca kl. 10) förstod ingenting, äta nu?
Men det visade sig att hon hade köpt massa mat till mig, kyckling, feta, grönsaker, yoghurt, 2 cider och lite annat.
Tyckte det var väldigt snällt av henne!
Har ju nämligen bara 20 kr att leva på, lyckligtvis kommer ju barnbidraget på måndag, så vi klarar oss!

Just nu sitter jag i soffan och både Liam och jag käkade lunch för ett litet tag sen.
Tror att vi ska ta på oss och ta en promenad i solskenet, tycker inte om att sitta inne och ruttna när det är så fint ute!
Sen kommer Icchay hit vid 4-tiden också.
Det ska bli trevligt!

Nu måste jag fräscha upp mig lite, ser ut som en gammal get.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0