blogg.se kan suga min..


Har försökt ladda upp bilder i en halvtimma, men nu ger jag upp!

Idag har föräldrapenningen kommit och jag har varit på Willys och handlat med Angelica.
800 spänn, bye bye.
Annars har det väl inte hänt något särskilt idag, städat och pysslat lite här hemma.
Men Liam har hunnit röja runt några varv sen dess så det syns knapp längre ;)
Busunge!
Nu har han dessutom fått två tänder i överkäken också! (har bara haft 2 i underkäken innan)

Imorgon ska jag förmodligen träffa Sandra och gå en sväng på stan, farligt när man har pengar!
Sen på onsdag är jag barnledig i vanlig ordning och jag passar självklart på att jobba ute i borsökna, då ska "andra" Sandra hjälpa till :) Ska bli mysigt!
Ska även till ögonmottagningen på onsdag för att kolla upp Liams ena öga, som "skelar" lite inåt.

Nej men, jag har inte ätit någon kvällsmat än, kanske är dags?
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0