En fredagskväll i Visby


Igår fick jag barnledigt under kvällen för att dricka lite med Adam och hans vänner.
Det blev riktigt lyckat!

Jag, Adam och hans kompis Håkan förfestade lite i lägenheten innan vi mötte upp en till kompis,
och drog ut. Först till ett ställe som var stendött, men mysigt!
Drack lite där men drog vidare efter ett tag, smart som jag är så hade jag givetvis glömt mitt legg i lägenheten..
Vakten var stenhård och ville minsann inte släppa in mig, men efter ett tag gav han med sig ;)
Där inne var det betydligt mer folk och vi träffade Jimmy och hans jobbarkompis som jag inte minns namnet på.
Satt och drack och hade det trevligt!
Vid 02 drog vi på efterfest till Helle och fortsatte dricka..
Jag och Adam traskade hem strax innan 04.
Tänkte fortsätta dricka i lägenheten hemma också, korkad som man är, men insåg att lite sömn lockade mera.
Så vi tokdäckade i sängen.
Vaknade vid 09 och mådde prima, insåg att mamma skulle komma med Liam om en timma.

Så dagen har spenderats i lägenheten och att med nöd och näppe försöka hålla sig vid liv.
Aldrig mer ska jag bi så full! Usch, har inte hänt sen jag var 16 tror jag.
Nej, men jag är nöjd och glad ändå för det var riktigt trevligt att få festa lite med Adam eftersom vi inte gjort det tillsammans förut, och det var kul att få träffa några av hans vänner!

Nu är jag tillbaka i fårösund med mamma och vi sitter framför teven, eller ja mamma sover framför teven och jag sitter i soffan med datorn i knäet. Ovanligt ;)
Ska försöka sova nu, sömn prioriteras högt!

/V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0