En trött Vicky i en alltför skön soffa


Jag borde verkligen gå och lägga mig, men det här med att ta sig upp ur soffan är verkligen ett problem.

Igår kväll var både Jessica och Icchay över, jag lagade god mat och vi myste framför teven.
Mitt enorma sug efter cola fick Icchay att ta sig till konsum precis innan stängning för att köpa en flaska för våra ihopskramlade pengar. GOTT!

Imorse var Jessica snäll och tog Liam mellan 06-08.30, 2,5 timma sovmorgon för mig!
Sen bar det av mot stan framåt eftermiddagen för att kila upp på um, ska sätta in en p-stav i mitten av maj.
Skönt att slippa tänka på piller som ska tas regelbundet varje dag.
Var uppe en snabb sväng till mamma, mormor och William i hällby också och fikade lite, mysigt att träffa sin familj som man inte ser varje dag längre!

Imorgon är det far & son dag igen vilket innebär att jag är barnledig.
Vill ni hitta på något så är det bara att hojta till!

Nu ropar sängen på mig.
God natt!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0