...


Skönt att få ett slut på allt, nu kan jag koncentrera mig på det jag verkligen vill satsa på.
Kom inte och säg att jag har förändrats för det har jag inte.
Jag är densamma som jag alltid varit och jag står fast vid mina åsikter.
Och jag har fortfarande menat allt jag sagt.
Men det känns som att det jag sagt har varit till någon jag trodde jag kände, men den personen fanns tydligen inte egentligen.
Så det känns bra nu, för nu vet jag äntligen vad jag verkligen vill.

Tack för allt och inget.
/V


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Fin blogg du har!



Hur är det? Gjort idag då? :D

Kolla gärna in min blogg, www.trierer.blogg.se !:)

Ha en jättetrevlig kväll och glad påsk!



Leonard

2009-04-09 @ 18:43:59
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0