Fredag/lördag


Igår hade vi en jättemysig dag.

Åkte ner på stan på eftermiddagen och mötte upp, Jessica, Icchay och Icchays kompis Tom.
Sen traskade vi till strömsholmen, bredde ut en filt och satt oss ner i solskenet och smaskade på kakor och cola!
Liam fick en smoothie som Jessica hade köpt med till honom, han älskar det.

Vid 6-tiden så tog Jessica bussen till viptorp med Liam, för att vara barnvakt åt honom medan jag och Icchay gick på bio.
Vi fick nämligen det i födelsedagspresent/julklapp av henne, biobesök + en måltid på stan.
Så jag och Icchay satt oss ner på corner och käkade hamburgare, sen gick vi och såg "män som hatar kvinnor".
Den var faktiskt precis så bra som alla säger att den är. Verkligen sevärd!

Vi kom hem vid halv 11, och allt hade gått jättebra med Liam så det kändes skönt.
Tack min underbara Jessica, för att Icchay och jag fick ha en sån mysig kväll tillsammans!
<3


(Icchay och jag sep-07)

Idag ska jag förmodligen ut till borsökna och greja där.
Händer grejer där nu vill jag lova!
Sen klockan 14.30 ska vi till vårdcentralen med Liam, han har nämligen fått brännblåsor i handflatorna..
Ställde sig upp mot ett jättevarmt elemet när han var hemma hos Icchay, så nu måste vi åka dit pga av ett en blåsa har spruckit och infektionsrisken är stor. Min lilla kille, tycker så synd om honom! :(

Hoppas ni har en trevlig helg :)
/V

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare (aka, Snigeln)

Härligt att det går så bra för er, jag önskar er all lycka:)

2009-04-25 @ 15:36:43
Postat av: Jessica

Jag gör allt för er. Tack för en underbar dag/kväll. jag älskar dig<3

2009-04-26 @ 02:04:14
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0