Härliga torsdag!


Mina vårkänslor kommer krypandes så sakterliga nu.
Jag känner mig helt sprudlande glad i kroppen!
Vädret gör ju sin inverkan vill jag lova :)

Hade sovmorgon till klockan 11 i förmiddags och nu sitter jag här och bara latar mig.
Skönt att få göra det ibland!
Icchay och Liam kommer komma hit vid 2 tiden ungefär, det innebär alltså att jag varit utan min lilla kille i över ett dygn.
Det är lite för lång tid, för jag vill ha sötnosen hos mig nu!

Dagen ska spenderas med Sara och Stina i eftermiddag. Ska bli jättemysigt!
Vi har planerat att vi ska köpa lite gott och sen käka tacos ikväll, kan det bli bättre?
Kommer defenitivt ta en promenix i det underbara vädret också, jag vill uuuut!
Har i alla fall fixat två stolar till balkongen, så nu kan man sitta där och mysa i solen också :)


Min buse i badet efter att han ätit själv ;)

Nu måste jag fräscha till mig lite och plocka undan frukosten!

/V

Kommentarer
Postat av: Kvacky!!!

vilken sötis !! :D och det är jättekul att ha dig här vicky :) <3

2009-04-25 @ 20:20:46
Postat av: Didi

Fy fasen vad söt lillkillen är!!!:)

2009-05-02 @ 08:25:00
Postat av: Anna

Gud vilken söt bild på Liam! :]

2009-05-07 @ 19:04:39
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0