Home sweet home


Så nu är vi hemma från gotland igen.
Efter 12 mycket händelserika dagar..

Man kan väl säga som så att jag nu verkligen har insett vad jag ska fokusera på den närmsta tiden.
Mig själv, och Liam förstås (men det behövs ju egentligen inte nämnas eftersom det är så uppenbart).
Jag har tänkt mycket på det, och jag tror verkligen att vad jag behöver är tid att vara med mig själv.
Inte ha en massa andra, som krånglar till det i mitt lilla huvud.
Jag kan väl kort och gott säga att jag vill vara ensam för stunden.
Även om ensamhet är något som verkligen skrämmer mig..


Vi kom hem vid 14 tiden i eftermiddags och har hunnit med att vara på påskmiddag hos farfmor och farfar.
Trevligt att träffa släkten och alla kusinerna!
Har ju fått en liten bebis kusin som inte är 1 månad än.
När man jämför henne och Liam känns det läskigt att se hur fort det verkligen går!
Liam är ju ingen liten bebis längre, han har blivit en liten kille!
Åh min lilla prins<3

Imorgon ska alla mina grejer transporteras till lägenheten i vippan.
Min sambo har ju lämnat mig för en man, för er som inte vet det.
Skamligt!
Så eftersom både soffa och säng är borta så sover jag i hällby över natten!

Har tydligen börjat en bra film som mor och far ser på.
Ska kila ner och kolla jag med!


/V

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0